مبلمان فضای باز شرکت کنزی

ساخت وبلاگ

Umbrella and canopy

هر چند نور خورشید سرشار از ویتامین D است، ولی نشستن دراز مدت در معرض آن باعث آفتاب سوختگی شده و همچنین برای پوست شما نیز مضر است. به ویژه هنگامیکه تابستان فرا می رسد شما دوست خواهید داشت که از فضای باز خود زیر یک سایه مطبوع لذت ببرید.
خوشبختانه، روش های زیادی برای در امان ماندن از اشعه های خورشید وجود دارد که یکی از آنها چتر و سایبان است. این اقلام ساخته شده از پارچه های مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی هستند و فضای باز مورد استفاده شما را گسترش می دهند. بیایید نگاهی به گزینه های موجود به هنگام سفارش یک چتر و سایبان قابل حمل بیاندازیم:

 

اجزای چتر و سایبان

این اقلام از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و بیشتر این قطعات به هنگام خرید به شما تحویل داده شده و برخی دیگر به صورت مجزا فروخته می شوند.

چارچوب چتر و سایبان

سازه ای که پایه ها و چارچوب سایبان را نگه می دارد به دو صورت مرکزی و طره ای طراحی می شوند. وابسته به نوع پایه ها، اتصالات و کش ها، شکل های مختلفی برای چتر و سایبان و چارچوب و نوع مصالح سازنده آنها تعریف می شود از قبیل: چوب، فایبرگلاس و آلومنیوم.
به علاوه، اغلب چتر و سایه بان ها قابلیت تغییر زاویه دارند و به شما این امکان را می دهند کنترل بیشتری بر روی جهت قرار گیری آنها وابسته به محل قرار گیری خورشید داشته باشید.

پارچه چتر و سایبان

پارچه بر روی چارچوب قرار می گیرند که سایه مورد نظر شما را ایجاد کند. این پارچه در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت می کند از قبیل هوای بارانی و اشعه ماورائ بنفش. درحقیقت، برخی پارچه ها باعث می شوند قطرات آب از یکدیگر جدا شوند که تمیزکاری آن را به هنگام جمع کردن و تا کردن سایبان راحت تر می کند.

شالوده سایبان

چتر و سایه بان فضای باز  دارای تنوع بسیار هستند و با روش های مختلف نصب می شوند. شما ممکن است
مبلمان فضای باز زیادی دیده باشید که یک چتر بر روی آنها سایه گسترانیده است و ستون نگهدارنده در وسط میز غذا خوری واقع شده است.

شما کار مشابهی را در چترها و سایبان های مدرن می توانید انجام دهید اما گزینه های بدون پایه های نیز در بازار موجود می باشد. شالوده های سایه بان از مواد مختلفی از قبیل پلاستیک های قالب شده، آهن و فولاد نورد شده به منظور نگهداری چارچوب سایه بان ساخته می شوند و به شما این امکان را می دهند که آنها را در هر مکانی که نیاز به سایه دارید قرار دهید که می تواند بر روی صندلی های اطراف استخر باشد یا بر روی میز غذاخوری شما در فضای باز.
اغلب این شالوده ها به صورت جداگانه فروخته می شوند.

قابلیت های دیگر

برخی سایبان ها دارای دو لایه هستند که قسمت بالایی آن کمی از پارچه چتر فاصله می گیرد. این ساختار به باد و گرما اجازه می دهد از درون چتر به بیرون منتقل شوند و احتمال ضربه دید چتر کاهش یافته و فضای زیر چتر خنک تر شود.

مبلمان فضای باز شرکت کنزی...
ما را در سایت مبلمان فضای باز شرکت کنزی دنبال می کنید

برچسب : چتر و سایبان, نویسنده : نیلوفر شهابی kenzifurniture بازدید : 238 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 14:56

اگر شما به طور منظم چتر و سایبان خود را تمیز کرده و از آن مراقبت کنید باعث می شود جلوه بهتری داشته باشد و بیشتر عمر کند اما در غیر اینصورت به مرور زمان چهره ای خشن و نامنظم به خود گرفته و از بین می رود. مشابه هر چیز دیگری این اشیا نیز اگر مورد رسیدگی قرار نگیرند گرد وغبار به خود می گیرند و محل مناسبی برای تجمع آن نیز محسوب می شوند. اما با رسیدگی مداوم و تمیزکاری آن می توانید از این امر جلوگیری کنید.

اغلب این سایبان ها به راحتی با استفاده از مایع ظرفشویی و آب قابل تمیزکاری خواهند بود. از صابون های خشن و سابنده استفاده نکنید چرا که باعث صدمه دید پارچه سایبان شما خواهند شد. در اکثر مواقع شما قادر خواهید بود پارچه را همراه با سایر لباس های خود در ماشین لباسشویی بشویید. اگر به اندازه کافی تمیز نشد می توانید با استفاده از یک برس سخت قسمت های کثیف را به آرامی بسایید. مراقبت باشید که سابیدن محکم باعث صدمه زدن به پارچه چتر و سایه بان شما خواهد شد. چارچوب چتر و سایبان ها نیز مشابه پایه های خیمه با استفاده از صابون غلیظ و آب شسته می شود. پس از اتمام عملیات شستشوی پایه ها و پارچه ، آن را مجددا در محل خود نصب کنید تا در برابر تابش مستقیم نور خورشید به طور کامل خشک شود.

Umbrella-and-canopy

از خشک بودن تمام قسمت های پایه ها مطمئن شوید چراکه وجود هر گونه رطوبت بر روی آنها باعث ایجاد زنگ زدگی می شود و شما می توانید برای جلوگیری از وقوع آن از یک تکه حوله پارچه ای برای خشک کردن آن استفاده کنید. اگر علاقه ای به استفاده از آب و صابون برای تمیزکاری وسیله خود ندارید می توانید از روش دیگری که استفاده از دستگاههای شوینده تحت فشار است استفاده کنید. اما به هنگام استفاده از این روش باید بیشتر مراقب باشید چرا که شدت آب به اندازه ای است که به راحتی می تواند سوراخی بر روی چتر و سایبان ایجاد کند. به همین دلیل بهتر است از فشار آب کم شروع کرده و به تدریج و متناسب با میزان سختی لکه ها برای زدودن آنها فشار آب را در دستگاه افزایش دهید. پس از آن از خشک بودن پارچه مطمئن شوید و بعد آن را تا کرده و جمع کنید.

همچنین پارچه سایبان را می توانید در ماشین های لباسشویی معمولی نیز بشویید اما قبل از این کار حتما باید برچسب روی پارچه را بررسی کنید که آیا قابل شستشو می باشد و سپس این کار را انجام دهید.اگر قابل شستشو در ماشین لباسشویی نباشد، این روش می تواند صدمات زیادی به آن وارد کند.

همچنین با در نظر داشتن برخی تدابیر مراقبتی می توانید طول عمر سایبان فضای باز خود را افزایش دهید. اگر کل مدت تابستان چتر و سایبان خود را در معرض نور خورشید قرار دهید باعث می شود به زودی رنگ و جلای خود را از دست دهد. بهتر است هنگامیکه از آن استفاده نمی کنید، آن را جمع کنید تا در برابر نور خورشید محافظت شود و اگر روکشی دارید می توانید بر روی آن قرار دهید. این امر نیز حائز اهمیت است که به هنگام نزدیک شدن بارش های سنگین و شرایط آب و هوایی خشن، چتر و سایه بان خود را به یک مکان سر پوشیده و امن منتقل کنید. اگر تا به حال تجربه استفاه از سایبان در هوای بارانی و بادی را داشته باشید می دانید که باد تمایل دارد به درون چتر و سایبان  راه یابد و قسمت درونی آن را به سمت بیرون خم کند و اگر به اندزه کافی قوی باشد قادر به این کار خواهد بود. اتفاق مشابهی می توانند برای چتر های فضای باز نیز رخ دهد پس بنابراین قبل از نزدیک شدن هر گونه طوفان که باعث خسارت دیدن سایه بان شما خواهند شد، اطمینان حاصل کنید که چتر و سایه بان شما به مکان امنی منتقل شده است.

اگر چتر و سایه بان شما چوبی است به سادگی با روکش زدن بر روی آن می توانید جلوه آن را به طور کلی تغییر دهید. اما انجام این کار را به افراد با تجربه در زمینه چوب واگذار کنید و اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید توصیه می شود که سایبان خود را به یک متخصص برای انجام این کار بسپارید. اما اگر اصرار دارید که خودتان این کار را انجام دهید اطمینان حاصل کنید که هر بخش را جدا کرده و به طور مجزا آن را رنگ کنید در غیر اینصورت به هنگام سرهم سازی مجدد پس از خشک شدن رنگ خواهید دید که قطعات آن به یکدیگر گیر خواهند کرد. مراقبت و نگهداری مناسب از وسیله فضای باز شما باعث می شود عمر مفید آن افزایش یافته و شما بیشتر از آن لذت ببرید. این کار همچنین به لحاظ اقتصادی نیز به نفع شما خواهد بود چرا که مجبور نخواهید بود که چتر و سایه بان فضای باز خود را به سرعت عوض کرده و جایگزین کنید.

مبلمان فضای باز شرکت کنزی...
ما را در سایت مبلمان فضای باز شرکت کنزی دنبال می کنید

برچسب : چتر و سایبان, نویسنده : نیلوفر شهابی kenzifurniture بازدید : 155 تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 ساعت: 17:08

در دهه های اخیر، مبلمان فضای باز چوب درخت خیزران (راتان) از یک محصول با محبوبیت نسبی به محصولاتی فراگیر در تمامی باغ ها و فضاهای روباز در جوامع غربی تبدیل شده اند. ترکیب منحصر به فرد این محصول با جاذبه های بصری در کنار ویژگی هایی از قبیل دوام، استحکام، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی این محصول را به یک محبوبیت خاص در بین صاحبان املاک در جوامع غربی رسانده است و در نتیجه آن مبلمان فضای باز چوب خیزران به محصولی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است.
جدای از محبوبیت، مشتریان زیادی هنوز در این مورد شک دارند که آیا مبلمان باغی ویلایی ساخته از چوب خیزران یک سرمایه گذاری مناسب محسوب می شود یاخیر؟
قیمت های بسیار سنگین و بازدارنده این مجموعه ها گاهی صاحبان املاک را در خصوص سرمایه گذاری و خریداری آنها کمی محتاط می کند و اغلب افراد علاقه دارند مبلمانی که در جلوی چشمان آنها قرار می گیرد ارزش سرمایه گذاری و پول پرداخت شده به آنها را داشته باشد و آن را جلوه دهد.میزان جدیت پرداختن به این موضوع در بین مشتریان مختلف، متفاوت است اما مطالب زیر به شما یک دیدگاه متعادل و بیطرفانه در خصوص فاکتورهای مختلف در خصوص پاسخگویی به این موضوع را می دهد.

مبلمان فضای باز

جذاب، با دوام و مقاوم

بیشتر مباحث مطرح شده در خصوص مبلمان چوب درخت خیزران (راتان) باید حول موضوعاتی از قبیل ظاهر جذاب، دوام و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و سایر فاکتورهای خارجی باشد. تمامی آنها ویژگی هایی حقیقی و اثبات شده این محصولات بوده و اغلب صاحبان املاک این یک یا تعدادی از این موارد را مبنای تصمیم گیری خود به هنگام خرید این مبلمان فضای بازقرار می دهند.

به عنوان مثال مبلمان فضای باز چوب خیزران تنوع بالایی به هنگام استفاده در باغ ها را دارند که فارغ از مسائل زیبایی شناختی و کیفیت آنها، جنبه های بصری این محصولات به تنهایی می تواند به عنوان توجیه این سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

اما خواسته برخی دیگر از مشتریان در کنار زیبایی و جلوه خوب و مناسب آنها در باغ یا پاسیو ، دوام و مقاومت آنها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و ایستادگی مواد اولیه آن در برابر استهلاک و استفاده روزمره می باشد.

به علاوه به منظور حصول اطمینان از مقاومت آنها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی معمولا از رزین هایی مخصوصی بر روی پلیمرهای ترکیبی استفاده می شود که می توانند این نگرانی را رفع کنند.

با در نظر گرفتن تمامی این مسائل، به راحتی می توان فهمید که تمام ادعاهای مطرح شده در مورد مبلمان فضای باز چوب خیزران صحیح می باشد. این مواد در حقیقت با دوام، متنوع، جذاب و مقاوم می باشند. تمام ای موارد گواهی بر این موضوع است که این نوع مبلمان فضای باز یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آیند، اما قبل از تصمیم گیری در نظر گرفتن سایر جنبه ها نیز حائز اهمیت می باشد که در پاراگراف های بعدی مورد بحث قرار گرفته است.

قیمت در برابر استفاده

همانطور که قبلا نیز در این مقاله ذکر شد این مبلمان فضای باز مزایای زیادی از قبیل تنوع پذیری و کیفیت ساخت را دارا می باشند اما قبل از خرید آنها باید میزان استفاده از آنها را نیز در نظر بگیریم.
به طور مجزا، این دست مبلمان فضای باز قطعا یک سرمایه گذاری خوب محسوب می شوند اما صاحبان املاک از این موضوع آگاه هستند که هر یک از این مجموعه ها می تواننند آنها را با مشکل مواجه کنند پس در نتیجه میزان استفاده از مبلمان باغی ویلایی را قبل از تصمیم گیری در خصوص خرید آنها را وارد معادلات خود می کنند.

قطعا شرایط آب و هوایی که این مبلمان فضای باز مورد استفاده قرار خواهند گرفت نقش مهمی در میزان طول عمر آنها ایفا می کند اگرچه همانطور که ذکر شد این مواد در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند اما واضح است که طول عمر آنها در محیط های تحت بارندگی های سنگین به اندازه بخش های گرم و خشک نخواهد بود.

بسیاری از صاحبان املاک در مناطق غیر معتدل علاقه مند به سرمایه گذاری برای تفریحات چند هفته ای از مبلمان باغی ویلایی خود هستند اما این موضوع می تواند یک فاکتور تعیین کننده به حساب آید به ویژه اگر مبنای تصمیم گیری بر اساس منابع مالی و بودجه باشد.

در نهایت پاسخ روشنی برای این مسئله که استفاده از مبلمان چوب درخت خیزران (راتان) یک سرمایه گذاری مناسب محسوب می شود یا خیر وجود ندارد. دقیقا مشابه با حالتی که تصمیم گیری شما وابسته به چند متغیر باشد که شرایط در هر موقعیت با موقعیت قبلی و بعدی متفاوت است. اما امیدواریم این مقاله در خصوص بیان جنبه های مختلف این مبلمان فضای بازکه تاثیرگذار در معیارهای تصمیم گیری شما برای سرمایه گذاری بر روی آنها است، موفق آمیز بوده باشد.

 

چتر و سایبان

مبلمان فضای باز شرکت کنزی...
ما را در سایت مبلمان فضای باز شرکت کنزی دنبال می کنید

برچسب : مبلمان فضای باز, نویسنده : نیلوفر شهابی kenzifurniture بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت: 14:45

تعمیر و ترمیم این دست از مبلمان ساخته شده از چوب درخت خیزران (راتان) کار سخت و دشواری نمی باشد و هر فرد با مشاهده تنها چند ویدئو در سایت های آموزشی قادر به این کار خواهد بود.
در اینجا به ارائه ایده هایی در این مورد خواهیم پرداخت:

 

1-چگونگی ترمیم شیارها و ترک ها در مبلمان (راتان)

چوب درخت خیزران ، می تواند در طول چندین سال خشک شده و به سادگی ترک بخورد ، اما جلوگیری از وقوع این مشکل نیز امکان پذیر می باشد. استفاده از روغن گیاهی جوشانده شده بر روی این مبلمان فضای باز به طور سالانه می تواند این مشکل را رفع کند.

به این منظور از یک برس بزرگ و ضخیم استفاده کرده و هر مقدار روغن که چوب درخت خیزران قادر به جذب آن می باشد را مورد استفاده قرار دهید و سپس مقادیر اضافی روغن را از روی سطح آن با استفاده از یک تکه پارچه بزدایید.

2-چگونه مبلمان (راتان) را رنگ آمیزی کنید.

ساده ترین روش برای این کار استفاده از اسپری رنگ می باشد. برای این کار مبلمان فضای باز را پاکسازی کرده و اجازه دهید که خشک شود. در ابتدا یک لایه نازک به عنوان پوشش اولیه و سپس بر روی آن 3-2 لایه از رنگ مورد نظرتان را قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای خشک شدن رنگ در بین لایه های پوشش مختلف را به مبلمان خود داده اید.

استفاده بیش از حد رنگ در هر لایه باعث افزایش غلظت و برآمدگی سطح می شود و ممکن است به یک نقاش حرفه ای برای پرداخت و صیقل دادن مجدد سطح مورد نظر نیاز پیدا کنید.

 

مبلمان فضای باز

3- چگونه سطح چوب درخت خیزران (راتان) را مجدد پرداخت کرده و صیقل دهید.

یکی از روش های ترمیم این مبلمان فضای باز پرداخت مجدد سطح آن می باشد. برای این کار مثل همیشه سطح مورد نظر را پاکسازی کرده و اجازه دهید به طور کامل خشک شود.

از سمباده های مایع موجود در بازار برای صیقل دادن سطوح مورد نظر خود استفاده کنید چراکه استفاده از سمباده های معمولی در مورد چوب درخت خیزران (راتان) قابل استفاده نمی باشد.

اگر قصد استفاده از روکش نهایی به رنگ مشابه با رنگ زمینه مبلمان فضای باز خود را دارید از 2 لایه نازک استفاده کرده و زمان کافی برای خشک شدن بین لایه ها را به آن بدهید. اما اگر قصد استفاده از رنگی متفاوت دارید باید از تعداد لایه های بیشتری برای دستیابی به هدف خود استفاده کنید.

هم اکنون شما تکنیک های زیادی به منظور مراقبت و تمیزکاری و ترمیم مبلمان خیزران خود را فرا گرفته اید. ترمیم و در گاهی مواقع پرداخت کردن سطح مبلمان شما به طور جدی بر عمر مفید آن تاثیرگذار خواهد بود و موجب افزایش آن می شود.

با این کار چهره باغ شما آماده میزبانی و پذیرائی از مهمانان و اعضای خانواده تان خواهد بود. به علاوه در حال حاضر شما اطلاعات کلی بیشتری در خصوص چوب درخت خیزران (راتان)دارید و به هنگام خرید این نوع مبلمان می دانید که به دنبال چه چیز هستید.

در نتیجه انتخابی آگاهانه و هوشمندانه در خصوص انتخاب مبلمان راتان خواهید داشت که سال های زیادی برای شما عمر کند.

چتر و سایبان

مبلمان فضای باز شرکت کنزی...
ما را در سایت مبلمان فضای باز شرکت کنزی دنبال می کنید

برچسب : مبلمان فضای باز , نویسنده : نیلوفر شهابی kenzifurniture بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت: 18:38